Dlaczego warto u nas kupować?

Współpracujemy tylko z dostawcami i producentami oferującymi najtańsze produkty na polskim rynku. Wiele produktów posiada wynegocjowane najniższe ceny zakupu a nasza marża jest jedną z najniższych wśród sklepów internetowych. Nasz zarobek opiera się na ilości sprzedawanych produktów.

Nasi dostawcy w głównej mierze oferują produkty znanych marek na rynku. Mamy także w ofercie produkty mniej znanych producentów, ale tylko w przypadku dobrej jakości tych produktów.

Bardzo często po podwyżce cen producentów staramy się utrzymać ceny danego produktu na niezmienionym poziomie najdłużej, jak to jest możliwe.

Oferowanie niskich cen umożliwia także sprzedawanie wielu produktów odbiorcom hurtowym, którzy przy dużych zakupach mogą otrzymać od nas atrakcyjne rabaty cenowe.

Codziennie oferujemy Wam produkty w najatrakcyjniejszych cenach w Internecie.

Jak dokonywać zakupów w sklepie Market7.pl

Jeśli chcesz złożyć zamówienie dodaj towar do koszyka.

W koszyku możesz usunąć pozycje lub zmienić liczbę towarów. Proces składania zamówienia rozpoczynasz klikając przycisk „Dalej”.

W naszym sklepie od razu możesz dokonać zakupu bez konieczności rejestrowania się w naszym sklepie.

Na samym początku zamówienia wybierasz rodzaj płatności. Może to być dokonanie przelewu na nasz rachunek firmowy bądź płatność internetowa.

Następnie wybierasz formę rodzaju wysyłki i pod ceną produktów pojawia się cena dostawy. W przypadku towaru wielkogabarytowego lub o dużej wadze, cena dostawy będzie ustalana indywidualnie.

Następnie uzupełniasz adres dostawy i dane do faktury.

Ostatni krok to podgląd poprawnie wypełnionego zamówienia. Jeżeli wszystkie dane w zamówieniu się zgadzają kliknij „wyślij zamówienie”.

Na koniec zostanie wyświetlona informacja z numerem zamówienia oraz otrzymasz e-mail potwierdzający złożenie zamówienia w sklepie.

Jakie są formy płatności?

Możesz zapłacić za produkty w naszym sklepie:

- przelewem na nasz rachunek bankowy podany w wiadomości mailowej, którą otrzymasz po dokonaniu zakupu w naszym sklepie,

- przelewem elektronicznym ze swojego banku przy pomocy systemu płatności internetowych,

- kartą kredytową przy pomocy płatności internetowych,

- ratalnie przy pomocy ratalnego systemu płatności internetowych.

Jakie są formy płatności internetowych w sklepie internetowym Market7.pl

U nas możesz zapłacić za zakupione produkty wybierając z poniższych form płatności:

Karty płatnicze:
Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, Diners Club, JCB, MasterCard Mobile

Szybkie płatności: BLIK, GooglePay, ApplePay

Szybkie transfery:
mTransfer, Płacę z Inteligo, MultiTransfer, Płacę z iPko, Przelew24 BZ WBK, Płacę z IKO, Płać z ING, Płacę z iPKONET, Przelew z BPH, Pekao24 Przelew, Millennium Płatności Internetowe, Płacę z Alior Bankiem, Płacę z Citi Handlowy, r-Przelew Raiffeisen Bank, Meritum Bank Przelew, Pay Way Toyota Bank, Płać z BOŚ, Alior Sync, Eurobank Płatności Online, Płacę z Idea Bank, Pocztowy24, Płacę z PBS!

Przelewy on-line:
ING Bank Śląski, BPH Sezam, przelew bankowy, przekaz pocztowy, Deutsche Bank PBC, iPko, Credit Agricole Bank Polska, Invest Bank, Bank Ochrony Środowiska, Bank Gospodarki Żywnościowej, BNP Paribas, Volkswagen Bank Polska, BS Wschowa, Getin Bank

Płatności gotówkowe:
VIA Moje Rachunki, Kantor Polski, Zapłać w Żabce i we Freshmarkecie

Płatności mobilne:
mPay, SkyCash, Płacę z IKO, PeoPay, MasterCard Mobile

Raty on-line:
erata – mRaty

Co w przypadku wybrania opcji płatności internetowej i przerwania sesji?

W przypadku zapłaty za towar w formie płatności elektronicznej może zdarzyć się sytuacja, że sesja płatności zostanie przerwana lub wygaśnie z powodu braku reakcji kupującego.

W takim przypadku są dwie możliwości wznowienia płatności:

- Można ponowić płatność wchodząc na stronie sklepu na swoje konto do zakładki zamówienia i dalej do podglądu zamówienia. W zamówieniu przy pozycji "status płatności" będzie widniał przycisk "Ponów płatność".

- W mailu potwierdzającym zamówienie zawarty jest link do ponawiania szybkiej płatności.

Powyższe trudności mogą wynikać z różnych ustawień przeglądarek internetowych i technicznych wymogów komunikacji naszego sklepu z zewnętrznym systemem płatności internetowych.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Średni czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 3 dni roboczych, średni czas dostawy to 1-3 dni robocze, a w przypadku zakupu towarów na indywidualne zamówienie do 21 dni roboczych od momentu otrzymania od Klienta wiadomości potwierdzającej przyjęcie zamówienia oraz zapłaty za towar na rachunek bankowy sklepu. W większości przypadków realizacja zamówienia wynosi do 2-3 dni.

Staramy się utrzymać jak najkrótszy czas realizacji zamówienia, natomiast w przypadku braku towaru na naszym magazynie dostawę do Państwa realizujemy bezpośrednio od współpracujących z nami dostawców w celu maksymalnego skrócenia czasu dostawy.

Czas realizacji zamówienia zależy także od wybranej formy płatności oraz poprawności wypełnionych danych dotyczących zamówienia.

Opóźnienie w dostawie może także wynikać z opóźnień dostawy przez firmę kurierską, które staramy się ograniczać do minimum poprzez współpracę ze sprawdzonymi firmami kurierskimi.

Czy produkty objęte są gwarancją?

Wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta. Podstawą gwarancji jest otrzymana od nas faktura VAT wysłana drogą elektroniczną oraz podbita karta gwarancyjna.

Informacje z newslettera.

Przy składaniu zamówienia oraz na każdej stronie naszego sklepu, po podaniu swojego adresu e-mailowego, możesz otrzymywać od nas informacje o nowościach w naszej ofercie, produktach w atrakcyjnych cenach lub informacje o kodach rabatowych. Nie przesyłamy naszym klientom niepotrzebnych informacji oraz wysyłka newslettera nie jest częsta. Nikt nie lubi otrzymywać spamu na swoją skrzynkę mailową.

W każdej chwili istnieje możliwość rezygnacji z naszego newslettera poprzez kliknięcie na odnośnik znajdujący się w każdej takiej wiadomości bez konieczności logowania się na naszą stronę.

Jak zmienić zamówienie?

W momencie złożenia zamówienia system automatycznie przekazuje dane do realizacji zamówienia i nie zawsze jest możliwość jego zmiany. Jeżeli chcesz dokonać zmiany zamówienia to wyślij do nas maila na adres [email protected] lub zadzwoń do naszego Biura Obsługi Klienta pod numer telefonu 22 53 53 700.

Jak skontaktować się z kurierem?

Kurier za każdym razem powinien kontaktować się z klientem telefonicznie przed dostarczeniem przesyłki na podany przez klienta podczas zamówienia numer telefonu.

Jak poprawnie odebrać przesyłkę?

Każdy klient ma obowiązek sprawdzić, czy odbierany towar nie został uszkodzony w transporcie. Jeżeli paczka jest nienaruszona prosimy podpisać pokwitowanie odbioru, otworzyć przesyłkę i sprawdzić stan towaru przy kurierze. Obowiązkiem kuriera jest poczekać, aż klient otworzy paczkę, aby w przypadku uszkodzeń spisać protokół szkody.

Jeśli dostrzeżesz uszkodzenie po odjechaniu kuriera, jak najszybciej skontaktuj się z firmą kurierską w celu spisania protokołu szkody. W przypadku zgłoszenia uszkodzenia towaru bez spisanego protokołu szkody, reklamacja może zostać odrzucona.

Czy wystawiacie faktury VAT, faktury proforma i w jakim terminie?

Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT. Wszystkie faktury przesyłamy drogą elektroniczną na adres mailowy podany w zamówieniu. Posiada ona taką samą wartość prawną jak faktura w formie papierowej (na podstawie Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 17 grudnia 2010 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi kontroli skarbowej, (Dz.U. z 2010r. nr 249 poz. 1661)).

Faktury są wystawiane do 7 dni od daty dokonania zakupu towaru. Sklep zastrzega sobie prawo do wydłużenia tego terminu zgodnie z art. 106i ust. 1 ustawy o VAT (Dz. U. z 2013 r. poz. 35), który wskazuje, że fakturę wystawia się nie później niż 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym dokonano dostawy towaru lub wykonano usługę.

Jeżeli potrzebujesz uzyskać wcześniejsze potwierdzenie dla księgowości o dokonywanym zakupie, możemy wystawić fakturę pro forma.

W przypadku zagubienia lub uszkodzenia faktury VAT zawsze przesyłamy jej kopię lub można pobrać kopię faktury VAT z konta klienta, które dostępne jest po zalogowaniu się w naszym sklepie.

Czy mogę zmienić dane na fakturze VAT?

Istnieje możliwość korekty błędnych danych na fakturze. W tym celu skontaktuj się z naszym sklepem telefonicznie lub mailowo.

Jak mogę zgłosić reklamację zakupionego towaru?

W celu zgłoszenia reklamacji należy wypełnić zgłoszenie po wybraniu takiej opcji z górnego menu na stronie sklepu lub wysłaniu takiego zgłoszenia na nasz adres mailowy. W treści zgłoszenia należy podać numer zamówienia, nazwę towaru oraz powód zgłoszenia reklamacji.